دسته‌بندی نشده

مقایسه پوکو M۳ با گلکسی M۱۲

مقایسه پوکو M3 با گلکسی M12

مقایسه پوکو M3 با گلکسی M12 سامسونگ از نظر دوربین، باتری و سخت‌افزار

شیائومی و سامسونگ از غول‌های عرصه تکنولوژی هستند که گوشی‌های بسیاری را در قیمت پایین عرضه می‌کنند. از محبوب‌ترین پایین‌رده‌های این برندها می‌توان به پوکو M3 و Galaxy M12 اشاره کرد. در این مقاله به مقایسه پوکو M3 با گلکسی M12 سامسونگ خواهیم پرداخت تا انتخاب بهتری داشته باشید؛ بنابراین اگر قصد خرید یکی از این موبایل‌ها را دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مقایسه پوکو M3 با گلکسی M12

مقایسه پوکو M3 با گلکسی M12 سامسونگ

یکی از گوشی‌های پایین رده باکیفیت برند شیائومی، مدل پوکو M3 است که قیمتی حدود 4 میلیون تومان دارد. طراحی این موبایل بسیار چشمگیر بوده و توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. در سمت دیگر گوشی سامسونگ گلکسی M12 با قیمت حدود 4 میلیون تومان قرار دارد که طراحی شیک و خاص همیشگی برند سامسونگ را دارا است. در ادامه این دو موبایل را از نظر دوربین، باتری و سخت‌افزار مقایسه می‌کنیم.

مقایسه از نظر دوربین

گوشی پوکو M3 دوربین باکیفیت دارد که شامل 3 لنز است. لنز اول آن 48 مگاپیکسل از نوع واید و دو لنز دیگر آن 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو و تشخیص عمق تصویر هستند. کیفیت دوربین سلفی نیز قابل‌قبول بوده و برابر با 8 مگاپیکسل است.

گوشی سامسونگ گلکسی M12 از 4 لنز برخوردار است که اولین مورد 48 مگاپیکسل از نوع واید، دومی 5 مگاپیکسل از نوع اولترا واید و دو لنز باقی‌مانده 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق تصویر هستند. همچنین دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل از نوع واید است.

مقایسه دوربین پوکو M3 با گلکسی M12

مقایسه از نظر باتری

باتری به‌کاررفته در هر دو گوشی موبایل از نوع غیر قابل تعویض پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است و تفاوتی از این نظر بینشان وجود ندارد. مدل M12 شارژ سریع 15 وات و مدل پوکو M3 شارژ سریع 18 وات دارد؛ بنابراین سرعت شارژ گوشی شیائومی بیشتر است.

مقایسه باتری پوکو M3 با گلکسی M12

مقایسه از نظر سخت‌افزار

در آخرین مورد از مقایسه پوکو M3 با گلکسی M12 سامسونگ به مقایسه آن‌ها از لحاظ سخت‌افزاری می‌رسیم. در گوشی پوکو M3 تراشه Qualcomm SM6115 Snapdragon 662 با پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Aderno 610 به‌کاررفته است. در تلفن همراه سامسونگ گلکسی M12 تراشه Exynos 850 با پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G52 استفاده شده است. حال اگر بپرسید کدام یک عملکرد بهتری دارد؟ باید بگوییم که قدرت سخت‌افزاری پوکو M3 بهتر است و به‌خوبی می‌تواند کارهای روزمره و برخی بازی‌های سبک را انجام دهد.

جمع‌بندی

درصورتی‌که برای خرید گوشی موبایل نمی‌خواهید هزینه زیادی بکنید، گوشی‌های برند شیائومی و سامسونگ می‌توانند انتخاب خوبی باشند. در این مقاله به مقایسه پوکو M3 با گلکسی M12 سامسونگ پرداختیم و تفاوت‌هایشان را از نظر دوربین، باتری و سخت‌افزار توضیح دادیم. درصورتی‌که مایل به خرید این گوشی‌ها بودید، سفارشتان را از طریق وب‌سایتمان ثبت کنید تا دراسرع‌وقت محصول مدنظرتان به دستتان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *