شناسه محصول: 0003

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02 32Gb/3Gb

ویژگی‌ها
تعداد سیمکارت: دو
توضیحات سیم کارت: سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
سال تولید: 2020
رنگ بندی: مشکی (Black)، سفید (White)، قرمز (Red)، آبی (Blue)
ویژگی خاص: فبلت، دوربین اصلی سه گانه
تراشه: (Qualcomm SM4250 Snapdragon 450 (14 nm
پردازنده مرکزی: 8 هسته ای Cortex-A53
فرکانس پردازنده مرکزی: 8 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Cortex-A53)
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت کالا

ناموجود

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هیراد مارکت

ناموجود

- +

توضیحات

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02 32Gb/3Gb

اگر به دنبال گوشی قیمت مناسب با کارکرد قابل‌قبول باشید، سامسونگ برایتان بهترین را تولید و عرضه کرده است! در سال ۲۰۲۱ یکی از بهترین گوشی‌های پایین رده که توسط این برند رونمایی شده، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02 32Gb/3Gb است. این موبایل علی‌رغم قیمت پایین خود، از امکانات خوبی برخوردار بوده و برای افرادی که آن‌چنان از گوشی موبایل استفاده نمی‌کنند انتخابی عالی به شمار می‌رود. در ادامه گوشی A02 را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با تمامی ویژگی‌های آن آشنا شوید!

 موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02 32Gb/3Gb

طراحی ساده و کاربردی

اولین موردی که پس از به دست گرفتن گوشی A02 توجهتان را جلب خواهد کرد، خوش دستی آن است! این گوشی موبایل به لطف طراحان سامسونگ از دیزاین ساده و شیکی برخوردار بوده که با توجه به ابعاد ۱۶۴ در ۷۵٫۹ در ۹٫۱ میلی‌متر آن تمامی اجزا در بهترین جای ممکن قرار دارند.

ترکیب نمایشگر شیشه‌ای همراه با پشت گوشی پلاستیکی که با فریم پلاستیکی در یک قاب قرار گرفته بسیار ظریف است. به عبارتی این موبایل بسیار نازک بوده و به هیچ وجه ضخامت اذیت‌کننده‌ای ندارد. همان‌طور که گفتیم پشت گوشی از جنس پلاستیک باکیفیت بوده و ظاهر بسیار خوبی دارد. همچنین برآمدگی کوچکی در قسمت بالا سمت چپ برای قرارگرفتن دوربین‌ها و سنسور وجود دارد که به زیبایی این گوشی افزوده است.

انتخاب محل دکمه‌های پاور گوشی و افزایش یا کاهش صدا نیز به بهترین شکل بوده و دسترسی راحتی به آن‌ها خواهید داشت. وجود جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، درگاه کارت حافظه، درگاه سیم‌کارت از سایر ویژگی‌های این موبایل بوده که سبب کاربرد آسان‌تر می‌شود. گوشی A02 در دو رنگ بسیار شیک مشکی و آبی عرضه شده که با توجه به سلیقه خود می‌توانید بهترین را انتخاب و خریداری کنید.

نمایشگر باکیفیت گوشی A02

با وجود پایین رده بودن تلفن A02، کیفیت صفحه‌نمایش آن بسیار خوب بوده و به راحتی می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند. نمایشگر ۶٫۵ اینچی این موبایل که از نوع PLS IPS بوده که در کنار رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ کیفیت قابل قبولی از تصاویر مختلف را به شما عرضه می‌کند. به‌طورکلی این گوشی موبایل نمایشگری مناسب داشته و هنگام کار با آن، دچار مشکل نخواهید شد.

پردازنده مناسب

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که بین گوشی‌های بالارده، میان‌رده و پایین رده وجود دارد، قدرت پردازنده به‌کاررفته است. پردازنده استفاده شده در گوشی موبایل سامسونگ A02، Mediatek MT6739W بوده که عملکرد متوسطی دارد؛ بنابراین اگر به دنبال موبایلی باشید که تمامی برنامه‌ها را بدون هیچ وقفه‌ای باز کند، نمی‌توانید بر روی این تلفن همراه حساب باز کنید.

به‌طورکلی در صورتی که از برنامه‌های زیادی استفاده نمی‌کنید و در طول روز تنها با چندین برنامه سبک اعم از شبکه‌های اجتماعی سروکار دارید، پردازنده این موبایل پاسخگو بوده و عملکرد مناسبی خواهد داشت. در کنار تراشه Mediatek MT6739W، پردازنده مرکزی ۴ هسته‌ای همراه با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8100 نیز در اجرای برنامه‌های گوناگون مؤثر بوده و باهم کارایی خوبی دارند.

حافظه و رم موبایل سامسونگ گلکسی A02

رم و حافظه به دلیل غیر قابل تغییر بودن، از دیگر مسائل مهم هنگام خرید تلفن همراه هستند. در گوشی موبایل سامسونگ A02 رم برابر با ۳ گیگابایت و حافظه برابر با ۳۲ گیگابایت است. به‌طورکلی رم بسیار مناسب بوده و به‌خوبی می‌تواند رضایتتان را جلب کند.
در رابطه با حافظه، به دلیل امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا ۱ ترابایت نیازی به نگرانی از این بابت نیست؛ بنابراین از نظر رم و حافظه با مشکلی مواجه نخواهید شد و به راحتی می‌توانید اطلاعات زیادی را ذخیره کنید.

نسل شبکه

در حال حاضر شبکه LTE پرکاربردترین نسل شبکه در بین تمام ایرانیان بوده و به دلیل پشتیبانی گوشی Samsung Galaxy A02 از این شبکه به آسانی می‌توانید به آن متصل شده و از سرعت بالای اینترنت لذت ببرید. شایان ذکر است که دو شبکه دیگر HSPA و GSM نیز توسط این گوشی موبایل پشتیبانی شده و در صورت نیاز، قابل‌دسترسی هستند.
سیستم‌عامل و رابط کاربری گوشی Samsung Galaxy A02
همانند تمامی گوشی‌های کمپانی سامسونگ، سیستم‌عامل به کار رفته در این موبایل نیز اندروید بوده که نسخه آن برابر با ۱۰ است. در چندین سال اخیر این شرکت برای گوشی‌های خود رابط کاربری خاصی را به نام One UI در نظر گرفته که سبب افزایش رضایت کاربران شده است. در موبایل Galaxy A02 نیز این رابط کاربری وجود داشته و نسخه آن برابر با ۲٫۰ بوده که کار با این گوشی را برایتان بسیار لذت‌بخش خواهد کرد.

دوربین

با وجود قیمت پایین این تلفن همراه، کیفیت دوربین آن کاملاً قابل‌قبول است. دوربین اصلی آن شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی واید در کنار لنز دو مگاپیکسلی ماکرو بوده که توانسته عملکرد تقریباً مناسبی داشته و عکس‌های خوبی را ثبت کند. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن نیز برای ثبت عکس‌های سلفی مناسب بوده و به راحتی می‌تواند رضایتتان را جلب کند.
با استفاده از نور کافی، عکس‌های بسیار خوب و با جزئیاتی می‌توانید ثبت کنید که حتی در صورت زوم نیز کیفیت قابل قبولی خواهند داشت. اما متأسفانه در نور کم عملکرد آن کاهش پیدا کرده و جزئیات کمتر به چشم می‌آیند. در ادامه چندین نمونه از عکس‌های ثبت شده توسط گوشی A02 را برایتان قرار داده‌ایم تا از کیفیت دوربین آن آگاه شوید:

سیستم امنیتی موبایل گلکسی A02

در کمال تعجب سامسونگ برای این گوشی خود حسگر اثر انگشت قرار نداده و باید از طریق قفل عددی یا پترن قفل گوشی‌تان را باز کنید. این مورد یکی از بزرگ‌ترین معایب A02 به شمار می‌رود و چاره‌ای برای آن نیست. احتمالاً سامسونگ این کار را برای کاستن از هزینه‌ها و افزودن به سایر ویژگی‌های آن اعم از دوربین انجام داده که تصمیمی هوشمندانه به نظر می‌رسد.

ظرفیت باتری

یکی از نقاط قوت این گوشی بدون شک ظرفیت بالای باتری آن است. ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی موبایل سامسونگ Galaxy A02 توانایی نگهداری شارژ تا ۳ روز دارد! بنابراین به ندرت این گوشی را شارژ خواهید کرد و در طول روز نگرانی از بابت تمام شدن شارژ نخواهید داشت. متأسفانه تنها ایراد باتری آن را عدم پشتیبانی از شارژ سریع می‌توان در نظر گرفت؛ بنابراین شارژ کردن آن در طول شب بهترین گزینه خواهد بود!

کیفیت صدا در گوشی سامسونگ A02

کیفیت صدا در این موبایل رضایت‌بخش بوده و بنابراین هنگام گوش کردن به آهنگ از آن لذت خواهید برد. A02 دارای اسپیکر و جک ۳٫۵ میلی‌متری بوده که در افزایش رضایتتان از صدا بسیار تأثیرگذار بوده و مشکل خاصی از این لحاظ نخواهید داشت.

جمع بندی

یکی از گوشی‌های پایین رده که در سال ۲۰۲۱ توسط سامسونگ عرضه شده، موبایل A02 است. این تلفن همراه علی‌رغم قیمت بسیار مناسب خود، عملکرد خوبی داشته و به راحتی می‌تواند نیاز کاربران را برطرف کند. از نقاط قوت آن می‌توان به دوربین مناسب، صفحه‌نمایش باکیفیت، طراحی شیک، ظرفیت باتری بسیار بالا و پخش صدای خوب اشاره کرد؛ بنابراین در صورتی که بودجه کمی برای خرید گوشی در نظر گرفته باشید، این موبایل برایتان بهترین گزینه بوده و به راحتی می‌توانید نسبت به تهیه آن از هیراد مارکت اقدام کنید.

توضیحات تکمیلی

تعداد سیمکارت

دو

توضیحات سیم کارت

سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)

سال تولید

2020

رنگ بندی

مشکی (Black)، سفید (White)، قرمز (Red)، آبی (Blue)

ویژگی خاص

فبلت، دوربین اصلی سه گانه

تراشه

(Qualcomm SM4250 Snapdragon 450 (14 nm

پردازنده مرکزی

8 هسته ای Cortex-A53

فرکانس پردازنده مرکزی

8 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Cortex-A53)

نوع پردازنده

64 بیتی

پردازنده گرافیکی

Adreno 506

ظرفیت حافظه

32 گیگابایت

رم

3 گیگابایت

صفحه نمایش لمسی

دارد

نوع صفحه نمایش

PLS IPS

ابعاد صفحه نمایش

6.5 اینچ

تراکم پیکسلی

270 پیکسل در هر اینچ

نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه

81.8 درصد

نسبت ابعاد تصویر به نمایشگر

20:9

رزولوشن

HD+ (720 × 1600)

سایر قابلیت های صفحه نمایش

قابلیت دریافت چند لمس همزمان

نوع دوربین

دوربین سه گانه

کیفیت دوربین

2 + 2 + 13 مگاپیکسل

نوع فوکوس

auto fucos

فلش

LED

عکاسی پانوراما

دارد

سرعت فیلمبرداری

رزولوشن (1080 × 1920) Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه

کیفیت فیلمبرداری

(Full HD (1920× 1080), HD (1280× 720), VGA (640× 480

سایر قابلیت های دوربین اصلی

دارای حسگر سنجش عمق، دارای لنز واید، قابلیت عکاسی ماکرو

دوربین سلفی

5.0 مگاپیکسل

دیافراگم دوربین سلفی

f/2.2

سایر قابلیت های دوربین سلفی

حالت پرتره، قابلیت فوکوس زنده

ابعاد

9.1 × 75.9 × 164.2 میلیمتر

وزن

196 گرم

جنس بدنه

پنل جلو شیشه، پنل پشت و فریم گوشی از جنس پلاستیک

سیستم عامل

اندروید 10

منو فارسی

دارد

پشتیبانی از زبان فارسی

دارد

قابلیت های نرم افزاری

ایمیل، مرورگر HTML5، نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس و فیلم، پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی، سرویس های گوگل شامل Google Search ،Google Maps ،Gmail و YouTube

فرمت های پخش موسیقی

MP3, MP4, 3gp, Ogg, AMR, AAC, FLAC, WAV, MIDI

فرمت های پخش ویدیو

MP4, M4V, H.263, H.264, H.265, 3GPP, MKV, Xvid, WMV, AVI

2g

GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

3g

HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100

4g

LTE

بلوتوث

نسخه 5.0، LE ، A2DP

Wifi

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, Dual-band, Wi-Fi Direct, Hotspot

فناوری های ارتباطی

بلوتوث، WiFi

درگاه ارتباطی

USB Type C، استاندارد 2.0

فناوری های مکان یابی

A-GPS, GPS, GLONASS, GALILEO, BDS

سرعت شبکه

HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه – 5G – LTE-A

شبکه های ارتباطی

2G, 3G, 4G

ظرفیت باتری

باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

باتری قابل تعویض

ندارد

حسگرها

شتاب سنج (Accelerometer)، مجاورتی (Proximity)

برند

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

گوشی سامسونگ مدل A02 32GB
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02 32Gb/3Gb

ناموجود

- +