دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین گوشی تا 10 میلیون از معروف‌ترین برندها

قرار نیست همیشه پول زیادی در جیبتان باشد که صاحب یک گوشی موبایل شوید. با مبلغ زیر 10 میلیون تومان هم می‌توانید یک گوشی باکیفیت مناسب داشته باشید. از بین گوشی‌هایی که در بازار وجود دارد انتخاب یک گوشی که مطابق نیاز و علاقه شما باشد، کاری زمان‌بر و گاهی دشوار است. برای اینکه پیچیدگی و سختی این کار برای شما راحت شود، ما در این قسمت از مقاله هیرادمارکت 10 گوشی از برندهای مختلف با قیمتی زیر 10 میلیون را معرفی کرده‌ایم.\

بعد از خواندن اطلاعات این مقاله مطمئن باشید می‌توانید بهترین گوشی تا 10 میلیون را برای خودتان انتخاب کنید.

1- گوشی گلکسی A52 سامسونگ SAMSUNG GALAXY A52

گوشی گلکسی A52فقط مدلی از بهترین گوشی تا 10 میلیون نیست و با داشتن ویژگی‌های خاصش جزء بهترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های سری A سامسونگ هم به‌حساب می‌آید. استفاده از این گوشی هنگام تماشای فیلم و بازی‌کردن با صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED آن حتما برایتان دل‌چسب خواهد بود چون جزئیات تصاویر با دقت و شفافیت بالا را به شما نشان می‌دهد.

گوشی گلکسی a52 با قدرت باتری 4500 میلی‌آمپری‌اش، با یک‌بار شارژ در طول روز تا یک روز شما را همراهی می‌کند تا از آن استفاده کنید. البته اگر اهل استفاده زیاد از گوشی هستید ممکن است نیاز باشد تا بیشتر از یک‌بار آن را شارژ کنید اما در چنین شرایطی هم نیازی نیست نگران باشید چون نیمی از ظرفیت باتری این گوشی در عرض نیم‌ساعت شارژ می‌شود.

از جذابیت‌های کار با این گوشی عکس‌گرفتن و فیلم‌برداری است چون رنگ و وضوح تصاویر را خیلی دقیق و باکیفیت ثبت می‌کند. مقاومت بالای گوشی a52 در برابر آب دلیل دیگری است تا شما برای خرید این گوشی خیالتان راحت باشد.

مشخصات کلی گوشی سامسونگ گلکسی a52

نمایشگروزنتراشهاسپیکرباتریمقاومت در برابر آب

6.5 اینچ مدل Super AMOLED

 

189 گرم

 

اسنپ‌دراگون با اندازه 8 نانومتر

 

از نوع استریو

 

دارای ظرفیت 4500 میلی‌آمپر بر ساعت

دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد‌و‌خاک

2- گوشی سامسونگ گلکسی M52 (SAMSUNG GALAXY M52)

مدل دیگری که برای بهترین گوشی تا 10 میلیون از برند سامسونگ به شما پیشنهاد می‌دهیم، گوشی سامسونگ گلکسی M52 است. این گوشی مثل گوشی گلکسی a52 از همه نظر مثل باتری، صفحه نمایش و قدرت تراشه، انتظارات شما را با کیفیتی مطلوب پاسخ می‌دهد.

در لحظه اول که گوشی سامسونگ M52 را دستتان می‌گیرید، سبکی و ظرافت آن به شما می‌گوید که قرار است صاحب یک گوشی خوش‌دست شوید.
نمایشگر 6.7 اینچی گوشی گلکسی M52 با مدل Super AMOLED تصاویر بازی و فیلم‌ها را آن‌قدر شفاف و باکیفیت به شما نشان می‌دهد که ساعت‌ها از زل‌زدن به صفحه نمایش آن خسته نمی‌شوید.

برای نمایشگر گوشی‌های موبایل اصطلاحی به نام نرخ تازه‌سازی تصویر وجود دارد. این اصطلاح به زبان ساده و قابل‌فهم یعنی برنامه‌ها و بازی‌های یک گوشی چقدر راحت و سریع برایتان اجرا می‌شود. در مورد گوشی گلکسی M52 این نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است که در توصیف آن کافیست بدانید که خیلی آسان و روان برنامه‌ها و بازی‌های گوشی را برایتان اجرا می‌کند.

کیفیت عکس‌ و فیلم‌هایی که با گوشی سامسونگ گلکسی M52 گرفته می‌شود، در حدی بالاست که حتی بعضی از افراد می‌گویند که از کیفیت گوشی‌های گران‌قیمت و مدل بالاتر کم نمی‌آورد.

باتری گوشی گلکسی M52 با قدرت 5000 میلی‌آمپر نشان از این دارد که سال‌های طولانی برایتان کار می‌کند و تا مدت زمانی طولانی شارژ را نگه می‌دارد. اگر شارژ گوشی گلکسی M52 کم شد، نگران نباشید آن را به شارژ بزنید تا سریع و فوری شارژ از دست‌رفته گوشی‌تان برگردد.

مشخصات کلی گوشی سامسونگ گلکسی M52

نمایشگرباتریتراشه تعداد سیم‌کارتدوربین

Super AMOLED Plus

 

5000میلی‌آمپر بر ساعت

اسنپ‌دراگون 778

دو‌سیم کارته64 مگاپیکسل

3- گوشی سامسونگ گلکسی SAMSUNG GALAXY A22

برای انتخاب بهترین گوشی تا 10 میلیون، گوشی سامسونگ گلکسی A22 را هم به‌عنوان یک گزینه مناسب بررسی کنید. این گوشی با اینکه قیمت مناسبی دارد اما طراحی شیک و زیبایش باعث شده تا قیمتش خیلی بیشتر و گران‌تر به‌نظر بیاید. در نمایشگر فول‌اچ‌دی پلاس این گوشی تصاویر حتی معمولی هم به چشمتان جذاب است چون تصاویر را باکیفیت بالایی به نمایش در‌می‌آورد.

باتری گوشی سامسونگ گلکسی A22 با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بر ساعتی که دارد، این نوید را به شما می‌دهد تا یک شبانه‌روز و بی‌وقفه می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید.

برای اطمینان از دوربین عکس و فیلم‌برداری گوشی سامسونگ گلکسی A22 باید بگوییم افرادی که از این گوشی استفاده کرده‌اند، تجربه رضایت‌بخشی را از کیفیت دوربین اصلی اعلام کرده‌اند.

مشخصات کلی گوشی سامسونگ گلکسی A22

نمایشگرباتریتراشه تعداد سیم‌کارتدوربین

6.6 اینچ

TFT LCD

5000 میلی‌آمپر بر ساعت

مدیاتک 700

دو‌سیم‌کارته48 مگاپیکسل

4- گوشی سامسونگ SAMSUNG GALAXY A32 5G

با خرید گوشی سامسونگ A32 صاحب یک گوشی با قیمت و کیفیتی مناسب می‌شوید. گوشی سامسونگ A32 با طراحی مینیمالیست و شکیلی که دارد، حس گوشی‌های مدل بالای گلکسی را به شما می‌دهد. تراشه‌ای که در این گوشی به‌کار رفته ساخت کمپانی معروف و باکیفیت مدیاتک است و نشان از این دارد که شما می‌توانید با گوشی A32 برنامه‌های مختلف را با قدرتی مناسب اجرا کنید.

اگر از کسانی باشید که از گوشی خود زیاد استفاده نمی‌کنند، شارژ باتری گوشی سامسونگ گلکسی A32 با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بر ساعتی که دارد، از یک روز هم بیشتر دوام می‌آورد.

با دوربین 64 مگاپیکسلی گوشی سامسونگ گلکسی A32 می‌توانید عکس‌ و فیلم‌هایی باکیفیت را ثبت کنید.

مشخصات کلی گوشی سامسونگ گلکسی A32

نمایشگرباتریتراشه تعداد سیم‌کارتدوربین

6.4 اینچ

5000 میلی‌آمپر بر ساعت

مدیاتک،12نانومتری

دو‌سیم‌کارته64 مگاپیکسل

5- گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G

Samsung Galaxy A33 5G در لیست بهترین موردهای گوشی تا 10 میلیون تومان، گوشی سامسونگ A33 را هم در ذهنتان به‌خاطر بسپارید. این مدل نسبت به مدل A32 هم به‌روزتر است و هم قیمت مناسبی دارد.

از تماس گوشی سامسونگ A33 با آب نگران نباشید چون این گوشی از گواهی مقاومت در برابر آب برخوردار است. نمایشگر 6.4 اینچی با مدل سوپر امولد و اسپیکر استریوی این گوشی کیفیتی ایدآل را برای فیلم‌دیدن شما فراهم می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A33 در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، آبی و هلویی تولید شده و حس‌گرهایی مثل اثر انگشت اپتیکال (زیر صفحه نمایش)، قطب‌نما و شتاب‌سنج را دارد.

هنگام خرید این مدل از گوشی سامسونگ این موضوع را در نظر داشته باشید که شارژرش همراه گوشی فروخته نمی‌شود.

مشخصات کلی گوشی سامسونگ گلکسی A33

نمایشگرتراشهتعداد سیم‌کارتباتریمقاومت در برابر آبکیفیت دوربین

6.4 اینچ

Super AMOLED

 

Exynos  با اندازه 5 نانومتر

 

دو سیم‌کارت

 

دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بر ساعتدارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب

48 مگاپیکسل

6- گوشی شیائومی 11 لایت 5G

گوشی شیائومی Xiaomi 11 Lite 5G NE باوجود آنکه قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان دارد اما امکاناتی با ارزش بیشتر از این مبلغ را در اختیارتان می‌گذارد. ابعاد صفحه نمایش این گوشی 6.55 اینچ و تکنولوژی به‌کار رفته در آن از نوع AMOLED است و این ویژگی‌ها باعث شده در نمایشگر آن تصاویر با کیفیت بالایی نشان داده شود. تراشه گوشی شیائومی 11 لایت، قوی و ساخت یکی از بهترین کمپانی‌های پردازنده‌ یعنی کوالکام است. باتری این گوشی سال‌های طولانی برای شما کار می‌کند و قادر است شارژ گوشی را تا یک شبانه‌روز نگه دارد.

مشخصات کلی گوشی شیائومی 11 لایت

نمایشگرباتریتراشه تعداد سیم‌کارتدوربین

6.55 اینچ

4520 میلی‌آمپر بر ساعت

اسنپ‌دراگون 778

دو‌سیم‌کارته

64 مگاپیکسل

7- گوشی شیائومی 11 تیXIAOMI 11T

اگر اهل ساعت‌ها بازی‌کردن با گوشی هستید و بیشتر از 10 میلیون تومان نمی‌خواهید هزینه کنید، بهترین انتخاب برای شما گوشی شیائومی 11 T است.
اگر می‌گوییم گوشی شیائومی 11T یک گوشی مناسب برای بازی است، به‌خاطر داشتن ویژگی‌های زیر است:

  •  گوشی شیائومی 11 تی طوری طراحی شده تا برای ساعت‌ها بازی‌کردن با آن احساس راحتی داشته باشید.
  •  نمایشگر این گوشی 6.67 اینچ و مدل OLED است و با کیفیت بالای ساختش، رنگ و تصاویر بازی را واقعی و با رنگ‌های شفاف نشان می‌دهد. به‌علاوه نرخ تازه‌سازی تصویر در نمایشگر گوشی 11 تی 120 هرتز است که این عدد نشان‌دهنده این است که تصاویر و صفحات بازی راحت و بدون معطلی اجرا می‌شوند.
  • باتری گوشی 11 تی آن‌قدر طولانی شارژ را نگه می‌دارد که شما برای بازی‌کردنتان دغدغه بارها شارژ‌کردن را نداشته باشید و بعد از اینکه شارژ گوشی تمام می‌شود فقط حدود نیم‌ساعت زمان لازم دارد تا گوشی را کامل شارژ کند.
  • قدرت و کیفیت تراشه به‌کار رفته در گوشی شیائومی 11 تی هم دلیل دیگری است تا این گوشی به‌عنوان یک گوشی گیمینگ حرفه‌ای کاربرد داشته باشد.
    غیر از ویژگی‌های لازم و شاخصی که گوشی شیائومی 11 تی برای بازی‌کردن دارد، این گوشی از ویژگی‌های خاصی هم برای ثبت فیلم و عکس‌برداری برخوردار است تا در گالری گوشی خود عکس‌ و فیلم‌هایی جذاب و باکیفیت داشته باشید.

مشخصات کلی گوشی شیائومی 11 تی

نمایشگروزنتراشهتعداد سیم‌کارتباتریمقاومت در برابر آب

6.67 اینچ مدل AMOLED

 

302گرم

 

مدیاتک، 6 نانومتر

 

دو سیم‌کارت

 

دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

دارای گواهی IP53 برای مقاومت در برابر آب و گرد‌و‌خاک

8- گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 پرو

گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 پرو از آن مدل گوشی‌هایی است که بعد از خریدن و کارکردن با آن احساس رضایت کامل خواهید داشت. دوست دارید بدانید چرا؟ ویژگی‌های این گوشی را در قسمت زیر بخوانید:

  •  اگر گوشی POCO X4 PRO ساعت‌ها هم در دستتان باشد، آن‌قدر خوش‌دست و راحت است که گذر زمان را حس نمی‌کنید.
  •  هنگام تماشای فیلم با نمایشگر (6.67 اینچی) AMOLED این گوشی خودتان را آماده دیدن باکیفیت‌ترین و واضح‌ترین تصاویر کنید.
  •  باتری گوشی پوکو ایکس 4 پرو ظرفیت بالایی دارد و شارژ را تا ساعت‌های طولانی نگه می‌دارد.
  •  هنگام برخورد گوشی با گرد‌و‌غبار و آب خیالتان راحت باشد چون این گوشی در برابر این موارد مقاوم است.
  •  گیمرها از گوشی POCO X4 PRO با سرعت و قدرتی که در اجرای بازی‌ها دارد، قطعا خوششان می‌آید.

مشخصات کلی گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 پرو

نمایشگرتراشهتعداد سیم‌کارتباتریمقاومت در برابر آب

6.67 اینچ مدل AMOLED

 

اسنپ‌دراگون 695

 

دو سیم‌کارت

 

دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

مقاوم در برابر آب و گرد‌و‌خاک

9- گوشی وان پلاس مدل Nord CE 5G

وان پلاس برندی متعلق به یک شرکت چینی است که چند سالی است در بازار موبایل به‌خاطر تولید گوشی‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه معروف شده است. گوشی وان‌پلاس مدل Nord CE با وزن کم و ظرافتی که دارد، برای آن‌دسته از افرادی دوست‌داشتنی است که طرفدار گوشی‌های خوش‌دست و سبک‌وزن هستند. یکی دیگر از نقاط قوتی که درباره این مدل گوشی باید به آن اشاره کرد، صفحه نمایش آن است که تصاویر را باکیفیت نشان می‌دهد.
نکته‌ای که در هنگام کار با گوشی وان‌پلاس مدل Nord CE 5G باید به یاد داشته باشید این است که نباید بگذارید خیس شود چون نسبت به آب حساس است.

مشخصات کلی گوشی وان پلاس مدل Nord CE 5G

نمایشگرتراشهتعداد سیم‌کارتباتریکیفیت دوربین

6.43 اینچ مدل AMOLED

اسنپ‌دراگون

750G

 

دو سیم‌کارت

 

دارای ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت

64 مگاپیکسل

10- گوشی Oppo A94 5G

OPOیک برند چینی موبایل است که شاید اسمش را به اندازه برندهای سامسونگ و شیائومی نشنیده باشید اما این برند سعی کرده گوشی‌هایی را تولید کند که به کیفیت برندهای معروف نزدیک باشد و در عین‌حال قیمت مناسبی داشته باشد. آنچه در نگاه اول به گوشی A94 Oppo به نظرتان می‌آید، طراحی شکیل و خاص این گوشی است. این مدل گوشی در دو رنگ مشکی و ارغوانی تولید شده که هر دو رنگ بسته به سلیقه‌تان می‌تواند برای شما جذاب باشد. صفحه نمایش AMOLED این گوشی طوری طراحی شده تا صحنه‌های فیلم را باکیفیت و با وضوح بالا ببینید. نرخ تازه‌سازی هم در صفحه نمایش این گوشی در حدی است که گیمرها را برای اجرای بازی راضی می‌کند.

افرادی که دوست دارند با گوشی خود عکس‌هایی متفاوت و باکیفیت بگیرند از گوشی A94 Oppo حتما استقبال خواهند کرد چون کیفیت دوربینش در حد مطلوب است و به فیلترهایی مجهز است تا بتوانند در گرفتن عکس‌ها خلاقیت به خرج دهند.

علاوه بر ویژگی‌هایی که برای این مدل از گوشی Oppo ذکر شد، لازم است به قدرت تراشه آن هم اشاره کنیم که در مدل Mediatek Helio P95 و با تمرکز بر کم‌مصرف‌بودن ساخته شده است.

مشخصات کلی گوشی A94 Oppo

نمایشگر

تراشهتعداد سیم‌کارتباتریکیفیت دوربین

6.43 اینچ مدل AMOLED

 

Mediatek Helio P95

دو سیم‌کارت

 

دارای ظرفیت 4310 میلی‌آمپر  بر ساعت

48 مگاپیکسل

بهترین گوشی تا 10 میلیون را از این مدل‌ها انتخاب کنید

وقتی قرار باشد با پولی در حد 10 میلیون تومان یک گوشی موبایل بخرید، ممکن است دست‌و‌دلتان بلرزد که نکند گوشی انتخابی‌ام کیفیت مناسبی نداشته باشد.
تنها راه چاره از این دغدغه این است که از برندهای معروف و باکیفیت این رنج قیمت را شناسایی کنید. به‌تازگی برندهای شیائومی، سامسونگ، اوپو و وان‌پلاس مدل‌هایی را روانه بازار کرده‌اند، که قیمتشان نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهند، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

مدل گلکسی A52، A22، A32 وA33 از برند سامسونگ مدل‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب هستند. در برند شیائومی هم بهترین گوشی تا 10 میلیون را در مدل‌های 11 تی، پوکو ایکس 4 پرو و 11 لایت می‌توانید پیدا کنید. گوشی‌های وان‌پلاس مدل Nord CE و A94 Oppo دو مدل از کمپانی‌های چینی با کیفیت ساخت بالا هستند که در لیست بهترین گوشی‌ها تا 10 میلیون قرار می‌گیرند.

اگر بخواهید برای گوشی موبایلتان تا 10 میلیون تومان هزینه کنید، انتخاب شما کدام یک از گوشی‌های معرفی‌شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *