دسته‌بندی نشده

بهترین برنامه فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش برای گوشی‌های اندروید و آیفون

Screen recording for Android and iPhone phones

بهترین برنامه فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش برای گوشی‌های اندروید و آیفون را بشناسید!

احتمالاً زمانی که در بین پست‌های مختلف اینستاگرام می‌گردید، ویدئوهای جالبی به چشمتان خورده که دوست داشتید آن را برای همیشه در گالری خود داشته باشید. به همین خاطر باید برنامه خوبی برای فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش داشته باشید. در این مقاله به معرفی بهترین برنامه‌ها برای فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS خواهیم پرداخت تا به‌راحتی از هر ویدئو یا مطلبی برای خود فیلم‌برداری کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!

بهترین برنامه فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش کدام است؟

برای فیلم‌برداری از اسکرین گوشی برنامه‌های بی‌شماری وجود دارد اما ما بهترین‌ها را برای شما گردآوری کرده‌ایم. در ادامه به معرفی بهترین برنامه‌ها برای گوشی‌های اندروید و آیفون خواهیم پرداخت تا باتوجه‌به گوشی خود، برنامه متناسب را دانلود و از آن استفاده کنید.

برنامه فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش برای اندروید

یکی از برنامه‌های بسیار عالی برای سیستم‌عامل‌های اندروید، DU Recorder است که کاملاً رایگان بوده و هیچ‌گونه تبلیغاتی در آن نیست.

همچنین این نرم‌افزار با ارائه گزینه‌های مختلف، دست شما را در انتخاب کیفیت مناسب نیز باز گذاشته است.

یکی دیگر از نقاط قوت این اپلیکیشن، قابلیت فیلم‌برداری هم‌زمان با دوربین جلو بوده که اگر به ساخت ویدئو‌های مختلف علاقه‌مند باشید، ویژگی بسیار کاربردی به شمار می‌رود. 

همچنین از لحاظ کیفیت صدا نیز این برنامه بسیار عالی عمل کرده و در یک کلام، رتبه اول بهترین برنامه‌ها برای فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش را به خود اختصاص داده است.

برنامه‌های متعدد دیگری مانند Mobizen Screen Recorder، Go Recorder و غیره نیز وجود دارند.

این برنامه‌ها برای فیلم‌برداری مناسب بوده و از قابلیت‌های مختلفی برخوردار هستند.

به‌طورکلی می‌توانید برای انتخاب برنامه مناسب چندین مورد را نصب و با امتحان کردن هر یک، بهترین را برای خود برگزینید.

برنامه فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش برای گوشی آیفون

برخلاف سیستم‌عامل‌های اندروید، در گوشی‌های آیفون برنامه پیش‌فرضی برای فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش وجود دارد که به صورتی عالی از ویدئو یا هر مطلب دیگری، فیلم‌برداری می‌کند.

زمانی که به بخش کنترل آیفون خود نگاه کنید احتمال آیکونی مربعی که داخلش دو دایره تودرتو وجود دارد را خواهید دید.

این گزینه مربوط به فیلم‌برداری از صفحه یا همان اسکرین رکورد است. درصورتی‌که نبود، کافی است به بخش تنظیمات رفته، بخش Control Center را پیدا و بر روی Customize Controls بزنید. در این بخش به دنبال گزینه Screen Recording بگردید و به کمک علامت بعلاوه (+) آن را به مرکز کنترل خود اضافه کنید.

اما اگر بخواهید از برنامه‌های دیگری برای آیفون خود استفاده کنید، می‌توانید برنامه‌های TechSmith Capture، Record It! Screen Recorder و غیره را دانلود و از آن‌ها استفاده کنید.

البته به‌طورکلی پیشنهاد ما همان برنامه فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش پیش‌فرض آیفون است.

جمع‌بندی

برخی اوقات ممکن است به فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش گوشی خود نیاز پیدا کنید که در این هنگام استفاده از برنامه‌ای کاربردی بسیار اهمیت دارد. ما  در این مقاله بهترین برنامه‌ها را برای گوشی‌های اندروید و آیفون معرفی کردیم که می‌توانید آن‌ها را دانلود و استفاده کنید. البته برای گوشی‌های آیفون پیشنهاد ما استفاده از قابلیت پیش‌فرض خود سیستم‌عامل بوده و برای گوشی‌های اندروید، برنامه DU Recorder است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *