راهنمای خرید

راهنمای خرید گوشی شیائومی

راهنمای خرید گوشی شیائومی

راهنمای خرید گوشی شیائومی برای انتخاب بهترین گوشی موبایل

برند شیائومی در چندین سال اخیر توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان گوشی‌های مختلف به دست آورد و در واقع سهمی در بازار داشته باشد. این برند گوشی‌های گوناگونی را باتوجه‌به بودجه افراد مختلف عرضه می‌کند که هر یک از ویژگی‌های مختلفی برخوردار هستند. در این مقاله به بررسی موارد مهمی که به هنگام خرید گوشی شیائومی باید توجه داشته باشید خواهیم پرداخت و به عبارتی راهنمای جامعی برای خرید گوشی شیائومی ارائه خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله همراهمان باشید.

راهنمای خرید گوشی شیائومی

در هنگام خرید گوشی شیائومی به چه مواردی دقت کنم؟

اکثر افراد تصور می‌کنند در انتخاب گوشی موبایل تنها باید به قیمت آن توجه کنند و سایر موارد مثل دوربین، سخت‌افزار، باتری و غیره از اهمیت آن‌چنانی برخوردار نیستند. به عبارتی هر چه قیمت بالاتر باشد، حتماً ویژگی‌های آن موبایل نیز بهتر است. اما خیر! این موضوع همیشه صادق نبوده و حتی باتوجه‌به نیازهایتان می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برای مثال ممکن است گوشی ۳ میلیون‌تومانی برایتان کاربردی‌تر از گوشی ۵ میلیون‌تومانی باشد. حال که از اهمیت توجه به قابلیت‌های موبایل آگاه شدید، نوبت به معرفی این ویژگی‌ها می‌رسد.

دوربین

یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های افراد در طول روز عکس گرفتن از خود یا محیط اطرافشان و اشتراک‌گذاری آن با دوستانشان است. این موضوع به‌سادگی اهمیت دوربین را نشان می‌دهد و از این جهت حتماً باید به مشخصات فنی دوربین دقت کنید. عموماً دوربین‌های سلفی هرقدر پیکسل بالاتری داشته باشند، بهتر هستند. اما در رابطه با دوربین اصلی، باید به سبک عکاسی‌تان توجه کنید. برای مثال اگر به عکاسی از حشرات و چیزهای کوچک علاقه‌مند هستید، حتماً دوربینتان ماکرو باشد تا بتوانید عکس‌هایی با جزئیات بالا ثبت کنید.

دوربین گوشی شیائومی

باتری

ازآنجایی‌که گوشی موبایل همواره در دستمان است، به همین سبب دومین مورد از راهنمای خرید گوشی شیائومی را به باتری اختصاص دادیم. عموماً معیار سنجش ظرفیت باتری میلی‌آمپر ساعت است ولی عوامل مختلف دیگری هم بر روی عمر باتری مؤثر هستند؛ اما می‌توانیم ظرفیت را عامل اصلی قرار داد. به عبارتی هر چه ظرفیت باتری بیشتر باشد، عمر باتری نیز بیشتر خواهد بود.

 

سخت‌افزار

عموماً متوجه شدن قدرت سخت‌افزار برای افرادی که آن‌چنان سر از این موارد در نمی‌آورند، دشوار است. به همین سبب پیشنهاد می‌کنیم در این مورد از فروشنده یا پشتیبانی وب‌سایت ما راهنمایی بخواهید تا وی تفاوت سخت‌افزارهای گوشی‌های مدنظرتان را برایتان توضیح دهد. همچنین اگر بازی کردن گیم‌های مختلف با گوشی برایتان اهمیت دارد، حتماً از قدرت پردازنده گرافیکی برای اجرای آن‌ها مطمئن شوید تا پس از خرید مأیوس نشوید.

جمع‌بندی

همان‌طور که متوجه شدید در خرید گوشی شیائومی بیشتر از اینکه به قیمت توجه کنید، باید به قطعات سخت‌افزاری، دوربین و عمر باتری دقت کنید. البته برای مثال اگر در گوشی شیائومی امکان استفاده از حافظه داخلی اضافی نبود، حتماً این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید و گوشی موبایلی متناسب با نیازهایتان تهیه کنید. تمامی گوشی‌های بالارده، میان‌رده و پایین‌رده برند متعبر شیائومی با مناسب‌ترین قیمت بر روی وب‌سایت هیراد مارکت موجود بوده و به همین سبب می‌توانید به‌راحتی گوشی مدنظرتان را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *